قوانین و مقررات
تاریخ بروزرسانی ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
❊ سفارشات بالای ۱۰۰هزار تومان به شهر تهران و بالای ۲۰۰هزار تومان به کل کشور بصورت رایگان ارسال خواهند شد.
-عرقیات، به دلیل حجم و وزن زیاد شامل ارسال رایگان به کل کشور نمیشوند.
❊ سفارشات پایان وقت کاری پنجشنبه و جمعه (برای کل کشور) در اولین روز زوج کاری ارسال خواهند شد.
❊ اگر سفارشات در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه (روزهای زوج) قبل از ساعت ۹:۰۰ ثبت شود، همان روز ارسال می گردد.
❊ ارسال برای تهران به دو شیوه امکان پذیر می باشد.
- -ارسال توسط پیک موتوری که نهایتا بین ۱ تا ۲ روزکاری بوده و در بازه زمانی بین ساعات ۱۰:۰۰ الی ۲۰:۰۰ تحویل خواهد شد. (لازم بذکر است که این گزینه شامل خدمات نبوده و تحویل بسته فقط تا درب اصلی ساختمان می باشد).
- -ارسال توسط پیک موتوری فوری (اسنپ، الوپیک)، اگر قبل از ساعت ۱۷:۰۰ باشد و در روز کاری سفارش ثبت و پرداخت شود، در همان روز ارسال می گردد. حداکثر بازه زمانی از زمان پرداخت تا ارسال ۳ ساعت می باشد.
❊ زمان تحویل بسته به مشتریان شهرستانی بین ۲ تا ۴ روز کاری (از زمان ثبت در مرکز پست) می باشد.
❊ مشتریان شهرستانی می توانند با ارسال کد سفارش، نام و نام خانوادگی به شماره ۲۵ ۹۴ ۱۹۴ ۰۹۱۲ کد رهگیری محصول پستی خود را تقاضا کرده و با وارد کردن این کد در وب سایت اداره پست، آخرین وضعیت سفارش را پیگیری کنند.
❊ پرداخت در محل تنها با پیک موتوری امکان پذیر بوده و این روش برای مشتریان شهرستانی و ارسال های فوری امکان پذیر نمی باشد.
❊ محصولات مطابق تصویر وب سایت ارسال می گردد.
❊ بسته بندی سفارشات از یک نوع محصول و بالای یک عدد به صورت جمعی در یک بسته ارسال می گردد.
❊ در تکمیل آدرس گیرنده کاملا دقت نمایید و آدرسی دقیق با جزییات کامل را وارد نمایید، در صورت مجهول بودن آدرس و برگشت خوردن بسته، هزینه ارسال مجدد به عهده سفارش دهنده خواهد بود.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
عطاری یاس همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد و ارسال همه مرسولات از طریق پست، بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. به منظور کاهش خسارت و صدمات احتمالی، عرقیات گیاهی حتی الامکان در بسته بندی پلاستیکی عرضه می گردد.
هر نوع شکستگی و خورد شدگی محصول ارسالی در طی ارسال با پست یا باربری به عهده سفارش دهنده بوده و عطاری یاس هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای وبسایت عطاری یاس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای عطاری یاس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات عطاری یاس استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به عطاری یاس ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که عطاری یاس به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی خدمات و سرویسهای ویژه یا محصولات تازه، امکان دارد عطاری یاس برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند با ارسال شماره ثبت نام شده و ثبت درخواست، لغو اشتراک نمایند.
توجه داشته باشید که ۲۵ ۹۴ ۱۹۴ ۰۹۱۲ تنها شمارهای است که عطاری یاس از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شماره سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه عطاری یاس را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان عطاری یاس، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام عطاری یاس است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@atariyas.ir اطلاع دهید.
شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:
توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان عطاری یاس (شماره تلفن ۷۷۴۳۹۶۸۴-۰۲۱) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواستها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به info@atariyas.ir ایمیل ارسال کنید. همچنین انتقاد یا شکایت خود را به ایمیل آدرس info@atariyas.ir ارسال کنید.
محتوا
© کلیه محتویات سایت عطاری یاس شامل قانون حق تکثیر شده و به وب سایت عطاری یاس تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در عطاری یاس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در عطاری یاس قیمتهای خرده فروشی است که غالباً به صورت مصوب تعیین شده است.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، عطاری یاس نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، عطاری یاس موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود.
نمایندگی
عطاری یاس در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی عطاری یاس اطلاع دهید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، عطاری یاس هیچ گونه مسئولیتی ندارد. عطاری یاس خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.